EX: daca folosesc un ac cu capat rotund la o masina cu indicatii tehnice de utilizare a unui ac cu capat tesit, atunci se pot intampla urmatoarele ,
- prinderea in acel sistem de sustinere a acului sa fie inadecvata
- s -ar putea sa nu aiba o sustine in acel surub de prindere si sa se rupa frecvent
- sa bata broderia in alt loc decat centrul tehnic al masinii ,
- broderia sa apara deplasata fata de axa de centrare
- in cazul unor masini cu dispozitiv automat de introducere a atei in ac , este posibil ca acesta sa fie deteriorat deoarece acesta la coborare nu va mai nimeri urechea de introducere a atei si chiar este posibil in cazul unor masini ca acestea sa ne comunice un mesaj de blocare a computerului acesteia , necesitand deblocarea sistemului de introducere a atei in ac de un mecanic pentru a mai putea lucra cu aceasta .
Verificati atunci cand cumparati ace de la o noua reprezentanta decat cu cea cu care v ati obisnuit daca acestea au aceleasi dimensiuni , daca au 1-2 mm in plus sau in minus conteaza enorm.
Concluzie - utilizati doar ace adecvate masinii dvs.